sâmbătă, 21 mai 2011

Dansul porumbelului


Ca sa vezi sa sa nu crezi...dragostea e super tare si la pasarele...
stateam eu pe o banca singuratica in parc si imi inecam amarul intr-un ceai tarziu in dupa-amiaza si ce observ...o porumbita aterizeaza langa mine.se opreste, se relaxeaza cateva secunde dupa lungul zbor, observa faptul ca sunt langa ea, se uita lung la mine si parca ma intreaba...: "Deranjez?" la care eu ca un copil mic si tantalau, parca negator din cap lateral dadeam si incep sa vorbesc cu ea pe o voce incalcita sa sune placut la auz...porumbita ma priveste ciudat si se indeparteaza de mine tiptil...de frica sau de complezenta...moment in care...el padron apare...adica porumbelul.( acum nu stiu daca era sotul, amantul sau pretendentul)...moment in care ea nu ma mai priveste deloc parca de rusine si-a intors privirea si s-a indepartat si mai mult de mine...el in intreaga lui splendoare, se umfla in pene si provocator spre mine venea...eu l-am privit si prin ochi ne-am potrivit caci i-am inspirat ca la porumbita lui eu nu m-am dat...in secunda doi el si-a reorientat atentia catre porumbita lui...si a inceput dansul...el umflat in pene se invartea in jurul ei, era o combinatie de salsa cu vals si putin tango...miscari scurte din gat si pasi incrucisati si laterali dar fara sa iasa din raza vizuala a ei...ea statea nemiscata si il privea...la fiecare adiere o pana i se mai ridica dar ea dezinteresata...intreaga atentie era asupra lui si a miscarilor sale suave...cateodata capul si-l ridica si parca afirmator, scurt, din cap dadea....dupa o scurta perioada el a schimbat putin rutina si a inceput sa se miste mai suav si sunete scurte din cioculet scotea...moment in care am observat ca si ea se zburlise...aparent ii placea...si...s-a treminat...caci doi tineri indragostiti cu pasi repezi prin zona treceau si intreg spectacolul il ruinau...pasarelele mele si-au luat zborul si eu din spectator al unui reality-show, iar singur am ramas.

Cat de frumos era cand el pentru ea dansa, cand in aer sentimentul de dragoste si apreciere se simtea, cand necazurile nu existau si pentru o secunda macar lumea se oprea...doar frumusetea ramanea si el,ea si eu pluteam...Va multumesc pasarelelor ca mi-ati bucurat momentul si mi-ati fericit viata.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Cand toata lumea la alte lucruri se gandeste,
la tine in ganduri doar dragostea domneste.
Ma bucur foarte ca te-am intalnit
si ca in ochii tai albastri, pentru o clipa poate doar, m-am oglindit.
Sunt departe, dar aproape,
esti departe, dar aproape,
dar nici oceanul uitarii nu ne va desparte...
Si ... sper c-atunci cand m-oi intoarce te-oi gasi
la fel de incurcat cand ma vei privi,
ca atunci cand privirile ni se intersectau
si fluturasi in mine zbenguiau.

Red spunea...

cand te vei intoarce...si cine esti
?

Anonim spunea...

Si curand poate fi o eternitate,dar nici eternitatea nu e absoluta. Totul e relativ, depinde la ce sistem de referinta ne raportam. Temporal vorbind, curand, dar mie probabil mi se va parea o eternitate.
Si... Sper sa fiu cea care speri tu sa fiu. Deci... sper.

Red spunea...

sper sa deslusesc misterul inainte sa ma opresc...cand la tine lung sau scurt privesc...curand poate fi si ieri...dar eternitate in nici o lume nu se mai poate...

Anonim spunea...

Sper ca tu sa speri sa deslusesti misterul, sperand ca eu voi fi aceea care speri tu sa fiu si... sper ca intr-adevar sa fiu cea care ai sperat sa fiu...

Red spunea...

speranta moare ultima...si atata speranta la sperantele fiecaruia sa spere...oricine as fi ma voi bucura...dar m-as bucura si mai mult daca as avea macar indicii inainte sa te si vad

Anonim spunea...

Iar eu m-as bucura mai mult, daca atunci cand ma vei vedea ...imi vei spune ca ti-a fost dor de mine, fara a avea certitudini sau suspiciuni ca eu as fi cea din lumea ta virtuala... Sincer as dori sa fiu reala.

Red spunea...

si totusi indicii nu as putea avea? ca tare mult m-ar bucura sa stau sa cuget a intelege, ce fir de amor o sa ne lege...hint please !

Anonim spunea...

Desi au trecut zece, ne-am vorbit prima oara in a cincea, chiar daca era in cel dintai. Oricum nu au ramas decat doua, iar tu ai primit chiar patru.

Red spunea...

frumos in a cincea...dar tot nu m-am prins...nu stiu ce doi au ramas si totusi am luat patru...more please...name would be nice...or a letter si mai imp...cand ne vom vedea

Anonim spunea...

Ti-am spus tot in comentariul precedent, trebuie doar sa stai sa CUGETI A INTELEGE, asa cum ti-ai dorit. Iar cand ne vom REVEDEA, scrie tot in ultimul comentariu. Oricum, curand... insa nu ieri. ;-)

Red spunea...

mai abstract decat atat nu poate fi...e interesant cand u intelegi tot ce imi scrii iar eu nu...deci mai simplu ar fi sa fii mai putin criptica si sa dai indicii mai clare...nu au ramas decat doua...ce? si am primit patru...nu inteleg...

Anonim spunea...

Astazi e valabil paragraful urmator:Desi au trecut unsprezece, ne-am vorbit prima oara in a cincea, chiar daca era in cel dintai. Oricum nu a ramas decat una, iar tu ai mai primit (indicii). Mai mult nu te ajut... :-)) Si nu uita aparentele inseala, "cugeta adanc a intelege".

Red spunea...

ok...pt azi sunt 11...maine 12 si nu mai ramane nici una maine...asta ar insemna k ar trebui sa t vad....hmmm...iar aparentele inseala mereu e drept...dar...ai putea sa mai dai (indicii)