vineri, 20 mai 2011

Dream, Tile and Inspire...




Asadar...dragi copii, femei si tati, stati asa si ascultati...peste ce am dat...un concurs tare dragut initiat de KLM Romania intitulat sugestiv "Tile and Inspire".( el tine pana pe 25 mai..asa ca treceti la treaba)
Cu ce se mananca:
Daca esti blogger - trebuie sa folosesti aplicatia de Facebook KLM Romania , iti creezi propriul "Tile" (adica iti alegi o fotografie, te infrumusetezi in poza, dupa care iti alegi si un slogan). La final, aplicatia de Facebook iti va permite sa salvezi poza pe care ai facut-o pentru a o pastra pe calculator pentru eternitate. Dupa aceea, daca tot esti blogger, trebuie sa scrii un articol de minim 200 de cuvinte pe blogul tau despre aceasta aplicatie, sa atasezi fotografia ta proaspat obtinuta in aplicatia KLM Romania si sa iti indemni cititorii sa foloseasca si ei aplicatia. Intrii aici. si lasi un comment cu un link catre blog-ul tau.Atat.regulament oficial aici
Daca inca NU ai un blog – intri pe aceasta aplicatie de Facebook, iti creezi propriul "Tile" (iti alegi o fotografie draguta, o aranjezi, o Photoshop-uiesti si pui sloganul), dupa care iti salvezi poza rezultata si o pui pe Facebook la KLM.

Premiul : 2 bilete de avion la Amsterdam oferite de KLM Romania, toti care participa castiga automat o poza draguta...aaa si sa nu uit...: dintre toti cei care isi fac aceste "Tile-uri" vor fi alesi 4000 de oameni ale caror mesaje inspirationale (impreuna cu fotografia rezultata) vor fi imprimate pe un avion adevarat de la KLM. Deci daca veti fi printre cei 4000 de norocosi, fotografia voastra va zbura pe tot globul.

Cat de frumos si cat de interesant...cand am aflat de concurs am zis "trebuie sa particip neaparat"...doar pentru poza...pe care o vor vedea multe persoane si mai ales din perspectiva ca poza mea poate ajunge pe un avion real KLM si sa zbor si eu mai mult...ufff...ce placere...am calatorit mult si m-am imprietenit cu aeropoartele, acum am sansa sa ma imprietenesc si cu fuselajul unui avion.
Vrei sa ajungi vedeta...participa la concurs...nu, glumesc,...ideea este ca participi la un proiect inovator, dragut, artistic si care te va apropia intr-un fel sau altul de mai multi oameni + ca daca mai apari si pe avion, umblii in lung si-n lat pe aripile vantului in toata lumea.
Cu totii am vrut sa ajungem undeva...macar odata...macar cu gandul...macar cu visul...
Toti am colectionat in viata macar o perioada ceva...iata ca acum, prin facebook, vom colectiona toti la un loc "Tiles" ( sau farfurii, sau gresie, sau faianta, sau cum vreti voi sa-i spuneti) cu pozele noatre. Haideti cu totii sa marim comunitatea mai mult sau mai putin hazlie a pozelor pe "Tiles", sa comentam, sa vizualizam, sa analizam si sa ne bucuram impreuna de creativitatea fiecaruia in parte prin platforma oferita de KLM si Facebook...veti rade de..., veti ramane marcati de..., va veti da cu parerea despre...si veti aprecia creatia celorlalti...garantat.

Nu mai stati, puneti mana si creati; garantat o sa va distrati.

Despre poza mea ce comentati ?...

Niciun comentariu: