luni, 27 iunie 2011

Doar de ziua mea...


De astazi pana maine vreau sa imi aduc aminte,
ca mi-am facut o rugaminte,
sa ma simt bine sa fiu frumos,
sa trag cu forta un inger in jos,
sa prezint mai mult interes,
sa nu par mereu prea sters,
sa merg pe apa sa plutesc,
sa merit sa te iubesc.

Sa pierd vremea intr-o parcare,
asteptandu-te cu o lumanare,
ce am aprins-o cu o floare,
fulgerata de la soare,
cu o simpla rosie culoare.

Sa ma uit in departare si sa vad cu stupoare,
ca ma scarpin pe ochelari,
si sunt inconjurat de munti mari si tari;
Sa ma uit in apropiere si sa simt o mangaiere,
cand ma pierd in fiecare rand printr-o simpla scriere.

Sa ma simt eu astazi bine, numai pentru mine
sa nu conteze nimic si sa fiu din nou copil mic.

Ziua asta e a mea si o impart cu lumea,
asa cum este ea…e a mea, si a ta, si a tuturora…
caci o dau la imparteala…
ca pentru mine, acum, ea pare goala…

Sa traiesc si sa doresc…si tot ce vreau sa implinesc…
Tot numai cu speranta imbatranesc…

La Multi Ani mie si tie lume...sa traim sa implinim o mie.

Niciun comentariu: