marți, 19 aprilie 2011

Apoi...

Acolo undeva departe stai tu frumoasa mea
Ce mi se pare mie iti place tie
Si mica mi se mai pare...colivia mea.

Fumul din vant scrum nu se face,
Dar steaua din cer cometa da
Furtuna mea e linistea ta, si,
Lacrima ce-mi pe obraz va curge tace.

Incet ma sting arzand in gheata,
Un cearceaf cu flori incet m-apasa
Capul mi se rostogoleste in sus,
Si ma intreb: cat de sus sunt pus?

Apa ce pe maini o am e sange,
Nimeni nu o observa caci e pustiu;
Si cu ea pe negre ziduri scriu...
Dragostea mea... nu mai plange,
Oricum nu e prea tarziu!

Intr-o gradina minunata cu cruci,
Stau singur pe butuci
Si ma tai pe sub o pleoapa,
Ce eu as vrea sa curga e numai apa.

Linii strambe franjuri multe,
Lucrurile mari par prea marunte
De aici sa plec as vrea,
Dar nu ma abat din calea ta.

Paradoxul e-n context
Ce mi se pare mie iti place tie
Nu vreau sa fiu doar o pagina sau next.

Niciun comentariu: