sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Memoria

Si m-am trezit dimineata…ca sa vezi; ma uit in pat pe langa mine, simt un parfum ciudat, ma uit pe jos hainele mele aruncate ca si cum as fi vrut sa las urma de la usa de intrare…am realizat ca lipseste ceva…

Apoi incet incet am inceput sa dau functia creierului numita memorie inapoi….sa-mi aduc aminte ce s-a intamplat; ok…ora 21 ma imbrac, ma parfumez, plec…ma urc in tramvai…ca doar vreau sa beau, deci nu merg cu masina…ma zgaltaie bine de tot pana cobor…merg cam stramb vreo 20 metrii pana imi revin apoi tiptil ma indrept catre club…e deja ora 22 ( ca doar stai in trafic…tre sa lasi 20 de babe sa treaca strada, tre sa asculti 50 de soferi idioti cum se injura blocand traficul…). Am ajuns…20 lei intrare…platesc…cobor scarile…ajung in mijlocul distractie( chipurile)…ma orientez, ma uit in dreapta stanga…plec la bar…comand : 100 de finlandia si un santal de portocale rosii, un pahar inalt si o bere tuborg gold…dau 50 lei…se intarzie cu restul…nici nu-i numar, ii azvarlu repede in buzunat ca doar pierd distractia…hai sa grabim un pic povestea ca deja a trecut destul timp, imi obosesc creierul si mi-e si cam foame…se cere un mic dejun…ok…ma duc pe ring, imi ocup un spatiu la periferia lui, si…..si incep sa observ….totul….si nimic…mai sug din bautura…ma abordeaza o fetita…sau fata…sau femeie…sau un tip cu o feminitate mult prea pronuntata…nu-mi dau seama ca e zgomot si multe lumini interschimbabile (stroboscoape….whatever) dar in toata galagia realizez ca tot ce mi s-a zis au fost urmatoarele : “buna….esti dragut (de parca s-ar vedea macar)…ce-mi iei de baut”… si cu asta basta ma oscilez din zona, ma scufund in bautura…urc in taxi…se trantesc 2 usi (hmmm….ciudat…inseamna ca am plecat cu cineva…sau am plecat fara taximetrist...sau mi se pare mie)…ajung acasa…ma culc….

Si m-am trezit dimineata…ca sa vezi;ma uit in pat pe langa mine, simt un parfum ciudat, ma uit pe jos hainele mele aruncate ca si cum as fi vrut sa las urma de la usa de intrare … am realizat ca lipseste ceva…Banii din buzunar s-au dus dracului toti…si voi credeati ca lipsea altceva

Niciun comentariu: