miercuri, 9 ianuarie 2008

Vis de Vis

Aseara in jurul orei 24 am primit un sms; l-am citit si era gol, avea doar un numar de vodafone in el. Am sunat la numarul acela si.... mi-a raspuns robotul pe o limba al dreq de ciudat; instinctiv am inchis convorbirea; la fel de instinctiv am inceput sa-l injur ( in gand ) pe posesorul acelui numar ca mi-a mancat 1 minut gratuit. Dumnezeule. Nici nu apuc sa intru in mierea injuraturilor ca.. inca un sms. Il citesc si surpriza. citez: ,,dak vrei sa-l cunosti pe Mos Craciun (pe adevaratul Mos Craciun si da da... exista) atunci vino maine la ora 18:00 la parterul complexului comercial Unirea si vei avea posibilitatea sa stai de vorba cu el si sa-l vezi in carne si oase."

15 min blocaj mental.

Pai cum? aproape de 20 ani toata viata am cladit-o pe ideea ca Mos Craciun nu exista si acum.....? mi se spune ca el exista si colac peste pupaza e si la mine in oras.!!!!!!!!!!

A doua zi la ora 18:00 eram in magazinul Unirea la raport si intr-un colt langa multe podoabe, brazi, globuri si betele.... Mos Craciun in costumul lui binecunoscut statea pe un scaun cu un copilas in brate (cred ca facea pregatirile pentru craciunul viitor...sau doar il bzunarea pe copilas) si langa el caruta de cadouri si ditamai coada de copilasi.
Dupa vreo 9 ore de stat la coada, tipete, zbierete si multe coate impartite de catre copii si parinti, vointa mea de a ajunge si de a sta in poalele lui Mos Craciun era la fel de mare si nu m-am lasat infrant de oboseala si de nervi.
Deodata.... ma uit in jur.. imi apare o idee in cap si dupa cateva secunde realizez. AM VISAT FRATE si Mos Craciun nu exista, astfel am aflat de ce nu primesc eu cadouri si s-a spulberat si visul meu de a primi ceva de craciunul viitor. La DREQ cu toate. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aviz celor care cred in D-zeu, Iisus, Mos Nicolae, Mos Craciun, Zana Maseluta, Pestisorul de Aur, oameni intregi la minte...TREZIREA....totul e o iluzie

Un comentariu:

Straina! spunea...

si iepurashul de pashte?? shi EL?? doar o iluzie?? :-s :((

:P