duminică, 27 ianuarie 2008

7...Ce vreau ? Nici eu nu mai stiu...7

Vreau sa vreau sa vreau sa am vointa de a vrea tot ce vreau si am vrut vreodata...


Vreau sa ies pe locul 1....daca Patrocle, Rex sau Rin Tin Tin ar trai m-ar latra non stop 7 zile si 7 nopti...m-ar fugari peste 7 mari si 7 tari...si as da 100 % din mine pe ultima 100 de metrii catre cele 5 minute de repaos si 1 secunda de fericire; suntem 3 care fugim...mentiunile nu se mentioneaza...unul din noi parca are bateri 777 altul parca Duracell iar eu...sunt fidel si merg pe Rombat (Rombat...fi barbat...)...suntem intr-un razboi de 100 ani...mi-am trait si argintul(25 ani) si aurul (50 ani) in acest razboi caci am avut 7 zane bune din care sa aleg...au ramas 3 apoi 1. ea Scufita cu cei 7 pitici si am hotarat sa traim impreuna 1 mileniu respectand cele 10 porunci sau ascultandui pe cei 3 porcusori...martori ne-au fost capra cu cei 3 iezi....revenim...suntem intr-un razboi de 100 ani...10 intamplari ciudate si 1 minune mi-au adus in casa 10 probleme imense si 1 placere...normal, eu fugind pe un alt stadion am cerut ajutorul celui caruia 1 ochi ii rade si 1 plange...mi-a raspuns si mi-a trimis cei 3 crai de la rasarit, care mi-au adus 2 mere si 2 pere din cele 4 hipermarketuri din orasul meu...mi-au zis alege 2...si mananca 1...daca ai nimerit vei castiga...si te vei bucura 40 de zile, daca nu ...vei cadea in eterna prapastie a iadului.
Am ales din 4 2 am mancat 1 si in 10 secunde mi-am vazut toti cei 25 ani in fata ochilor...apoi...am castigat si m-am bucurat, am dansat si cantat 24 / 7 pana la cifra 40 cand...s-a terminat fericirea si am inceput sa cad de pe locul 1 pana pe 2 apoi pe 3 iar acum sunt pe 666 si ma cam doare.

Un comentariu:

nico spunea...

as vrea sa nu mai vreau ce vreau…si totusi vreau dar parca ar fi mai bine daca n-as mai vrea ce vreau dar ce fac daca vreau si nu mai vreau sa vreau…si totusi ce vreau??? Ce nu mai vreau?? De ce vreau sa nu mai vreau daca tot vreau ?? nu vreau sa vreau dar…totusi vreau si… vreau sa nu mai vreau ce vreau… :P