miercuri, 18 mai 2011

Mi-e dor...2


Imi e dor de noi, de amandoi cand fugeam desculti cu capu’n nori
Cand mancam dulciuri si doar prosti si ne certau parintii caci eram copii.
Cand dormeam pe jos sa nu cad din pat si tot ma alegeam cu moralul crapat.
Cand tiptil pe strazi ne ascundeam si politistii in patrula ii urmaream;
credeam ca suntem super-eroi si raufacatori prindeam sau capturam.
Cand in copac dupa mere ne urcam si in timp in statie orbitala o transformam.
Cand la scoala pixul din mana imi scapa si strigam : “Nu eu Doamna…colega mea !!!”
Cand dupa fete noi umblam si din curte noi gard faceam;
asa se purta sa dovedim ca Macho Men eram si pe masura, rasplata primeam.
Cand primul sarut il imparteam picioarele mi se’nmuiau;
de atunci deja ma gandeam ca odata o fata de nevasta o sa trebuiasca sa iau.
Cand prin padure cu bicicleta mai cadeam si mereu crengile le blamam;
desi era zelul nostru era cand la viteza aceea neinfricati ne credeam.
Cand la film noi din gura nu taceam si pan’ la capat povesteam;
toti urat la noi se uitau si cine suntem se’ntrebau iar la sfarsit primi plecam.
Cand in masina la examen eram si doar la senzatii tari ne gandeam;
dupa ce “Admis” auzeam la cat ma putine amenzi in viitor speram.

Si multe multe si marunte doruri simple si carunte,
zi de zi ma’nsenizeaza cand un pui de somn trag de dupa-amiaza;
Si-mi aduc aminte cu placere de ce a fost si ce n-as mai cere,
nu vreau bani nu vreau avere, vreau iubire, fericire…
si sa simt acea adevarata fericire cand te privesc in ochi si-ti spun : “Iubire”

Niciun comentariu: