sâmbătă, 24 ianuarie 2009

operatiunea "serviciul secret"

Buna noaptea dragii mei...din nou... cred ca ma voi obisnui sa incep astfel fiecare articol de aici inainte caci aparent doar noaptea apuc sa scriu si eu cate ceva. asadar, am si eu o problema mare...mare mare mare si un prieten de-al meu (sa-l numim Dl. X) simtindu-mi durerea mi-a spus ca vrea sa discutam; astfel am ajuns sa ne intalnim si am discutat.

Stiti cat de greu e sa gasesti in Romania oameni cu competente cognitive ridicate??? extraordinar de greu. eu totusi am pe langa mine astfel de oameni si cu unul din ei am discutat in aceasta seara.

Sa poti sa-ti spui problemele pe fata, sa poti sa "plangi" pe umarul cuiva, sa poti sa te deschizi mai mult decat o carte, sa te eliberezi de orice element secretual pe care-l tii cu ardoare in tine pe o tema anume e genial; senzatia e minunata.

Am renascut, m-am eliberat, am "plans" pe umarul unui om care nu are nimic de castigat prin a ma ajuta...dar este un om moral...cult...normal...cu capul pe umeri...intelegator...calm...binevoitor... un om pe care e bine sa-l ai langa tine si nu te vei simti singur niciodata.

Problema nu mi-a fost rezolvata, sa nu intelegem gresit, dar parca simti ca plutesti dupa ce te eliberezi.

Eu oricum plutesc...caci iubesc...dar acum simt ca am parasuta si simt ca in nici un fel nu voi da cu tartacutza de pamant daca din cvazi motive aripile mi se vor frange.

Iti multumesc prietene ca existi, iti multumesc ca te cunosc, iti multumesc ca suntem prieteni.

Acum noapte albastra you all, caci eu ma inchid din nou in cochilia mea (protectoare cica) si sper sa pot ajunge cumva in taramul viselor sa pot uita de toate impuritatile vietii ce-mi sfasaie sufletul...v-am pupat

Niciun comentariu: