vineri, 23 ianuarie 2009

un alt fel de Irinel "columbeanu"

Buna noaptea dragi prieteni vreau sa va deranjez cu un alt articol de-al meu, astfel voi scrie despre un prieten drag de-al meu. sa incepem :

Am un prieten numit Irinel Catalin R. , pot spune prieten bun ca tot avem capacitatea sa facem distinctie intre indivizi si sa-i etichetam pe toti (pe care-i vedem sau i-am vazut macar) cu cate o "distinctie" (prieten bun, prieten, amic, cunostinta, doar o cunostinta, vecin, doar un vecin, un vecin cica, sta pe langa mine, consatean, un/o tip/a, doar un/o tip/a, acela la care ma uit, ala pe care l-am vazut, cred ca l-am vazut odata, ala, unu) ; prieten bun pe care l-am cunoscut intr-un fel neobisnuit; eram prin '07 in Bucuresti si lucram la o companie multinationala de investitii financiare ca si Consultant Financiar; eram la o intalnire de afaceri in Hotel Sport din Complexul Sportiv "Lia Manoliu", inainte de asta cu ceva timp vorbisem cu un prieten bun de al meu (care mi-a fost si coleg de liceu intr-o institutie remarcabila de invatamant liceal din metropola covasneana) sa ne intalnim la locul in care ma aflam si eu sa perticipe la o intalnire cu mine; zis si facut el a venit cu 2 baieti (prieteni de-ai lui) si "remorcile" fiecaruia (in afara de John care a preferat sa ne onoreze singur cu prezenta). Buna buna...am facut cunostinta...am discutat nitel inainte de intalnire in curtea hotelului...apoi si prin sala de conferinte si apoi dupa terminarea intalnirii ne-am indreptat catre o terasa localizata in apropierea acelui complex. Am servit cate o bere, am mai discutat apoi ne-am despartit cu ganduri bune despre intalire si unii despre altii (cred eu). Asa s-a facut sa devenim prieteni (suntem si azi). Mi-a parut un baiat simpatic, blajin, sincer; un om simplu dar cu aspiratiile lui ( ca doar toti le avem). am considerat ca imi va fi bun prieten si ma va si ajuta in afaceri. Iata ca la jumatate din cele 2 aprecieri ale mele am considerat gresit, si anume, m-a tradat in afaceri (s-a dus si a facut aceeasi afacere cu o alta companie nu cu cea la care lucram eu)...nu m-am suparat si nu l-am considerat tradator...am inteles ca toti tindem catre ceva mai bun mereu si l-am inteles pe deplin. Un om bun langa care am traiti si bucurii si dezamagiri, un om cu care in esenta m-am simtit bine mereu.

A devenit mare om...mare caracter inrolandu-se intr-o companie ce se ocupa cu vanzari de software...a primit masina...a primit laptop...(cine mai era ca el??? eu...hahaha si eu le aveam pe toate cam in aceeasi perioada), a crescut din punt de vedere financiar...puterea lui a crescut, dar stiti ceva...nu s-a schimbat ca om ("banul schimba omul" nu a fost valabila la el)... a mai facut el una alta ce a deranjat alti oameni dar asta e...prin toate actiunile nostre multumim pe unii si deranjam pe altii.
Ne-am mai intalnit in timp...mai rar..dar am facut-o si mereu prezenta lui a fost mai mult decat placuta langa mine.

Am reusit sa fac rost de numarul lui de telefon (caci din cvazi motive il pierdusem si pierdusem putin legatura) aseara... ei bine azi l-am sunat si multumit fiind ca Ii gadil usor urechile cu vocea mea suava mi-a spus ce si cum se intampla cu el in ultima vreme.

L-am simtit putin "low" deprimat dar nu lipsit de speranta...a spus ca este home-less...job-less...bani-less...car-less...love-less dar nici decum hope-less. Minunat dar dureros... omul ce avea apartament...job bun...cascaval indeajuns...cu priza la femei...sa-mi spuna ca-i lipsesc toate cele...m-a intristat...i-am spus ca si eu sunt in aceeasi oala relativ. mi-a povesit de o operatiune pe care a intreprins-o el odata in baie...intr-o dimineata cand efectiv a "nascut"...si in clipa aceea s-a renascut si el ca pasarea Phoenix din cenusa; informatie pe care nu tinea neaparat sa faca parte din memoria mea dar totusi s-a impregnat. apoi m-a expediat rapid din apelul telefonic care de 17 minute rula pe motiv ca il contacta un prieten comun (eu il cred...ca nu avea nici un motiv sa nu mai vrea sa vorbeasca cu mine).

Dupa o vreme l-am sunat din nou...si am mai vorbit 5 minute cand...iarasi m-a expediat din apelul telefonic caci urma momentul Kotzaelii :D:D:D .

punct si nu mai de la capat caci am terminat. v-am pupat pe toti si sa fiti cuminti in viata...ne intalnim la urmatorul articol

Pana atunci nu uitati un lucru important : NO GOOD DEED GOES UNPUNISHED !!!!!!!


2 comentarii:

rusty spunea...

@red: mie chiar imi place irinel asta al tau... d;-P
va pupa rusty p-amandoi
si poate bem candva toti trei... ;)

Anonim spunea...

:) da.. hai sa bem!
.. ba, incep sa reduc din "-less"-urile alea... :)