sâmbătă, 2 februarie 2008

Aseara !

Dupa ce am petrecut ceva timp placut la calc aseara, sunt chemat in oras la un ceai...ok ies, ajung la carciuma...salut...ma asez...imi aprind o tigara...nu am chef de nimic...unu bea ceai alti 2 alcool...aud textul "vii in club?"...intreb "ce e in club?" aud "e turul peroni"....ok...pana la urma plecam...4 persoane 2 masini...ajungem...10 minute caut parcare...gasesc...e frig afara...intram...e cam gol...ma asez...meniul lipseste...meniul apare...nu are preturi...radem...pana la urma comandam...ne inscriem la concurs...castig....facem poze cu fetele peroni...ne filmeaza...stam...privim...discutam afaceri...ascultam muzica...se aduna lumea si atunci incepe tarania...frate, deci toata lumea se plange ca nu ai unde sa mergi sa te distrezi in sfghe...dar nici vineri, si nici cand e un party nu te duci...pai atunci ce sa mai zic...imi pare rau....dar prostul tot prost ramane chiar daca e la oras...fetele peroni sunt dragute...prezentabile si normal unii simt nevoia sa le priveasca mai mult, mai atent, mai insistent....ok...nimic rau in asta...le place si lor...zambesc....dar taranilor....nu va dati la ele in mod barbar...in mod brutal ca sunt fiinte umane....reprezinta o firma sunt la munca....nu le iei in brate, incerci sa le pupi si le fortezi sa faca poze cu tine....doamne....ce reclama ne-am facut...taranilor...sa va fie rusine....iesiti in lume sa vedeti ce se intampla in cluburile adevarate ale tarii...ale lumii...maturizati-va impresionistilor ca nu mai suntem in '92 si fetele de azi(cele ce gandesc) totusi vor altceva....dar cum sunt doua vorbe grele si vechi... "Asta avem, cu asta defilam" si " Traiesc in romania si asta imi ocupa tot timpul".... Dumnezeule....mare e gradina ta....

Niciun comentariu: