sâmbătă, 9 februarie 2008

The Lord story

Ok...avand in vedere faptul ca multa lume ma intreaba de unde acest nick al meu...lord_red666 am sa va explic.
La inceputul inceputului, cand toate erau frumoase, cand viata nu prezenta riscuri si problemele nu apasau pe unerii mei...am inceput sa ma integrez in internet.
Era in 97 cand de craciun am primit cadou un modem extern de mare performanta; atunci am inceput sa navighez www urile(putine la numar) si sa ama incolacesc in comunitatea MIRC-ului...cu limita de 2 ore max pe zii caci dial up-ul era scump. Inainte de toate astea ma jucam si eu ca tot omul posesor de calculator pe diverse joculete 2d si patetice in ziua de azi...am abordat un pseudonim ciudat El K.K.T...caci toti imi spuneau ca sunt un kkt in joc cand ii masacram.
Apoi in timp ce urmaream si eu cu sufletul la gura superbul actualul spurcat post Cartoon Network pe limba engleza...(de unde am si invatat limba caci la scoala faceam franceza si germana) am reusit sa indragesc un personaj numit RED personajul negativ din Cow & Chicken...astfel am recurs la schimbarea nick-ului din El K.K.T in RED...cu timpul cand a inceput internetul sa creasca, calculatoarele sa se imbunatateasca si sa pot juca alte jocuri...am folosit RED pana in clipa in care am intrat in cohorta celor 2 LORZI existenti (si anume Lord Dadu si Lord Vlad)...atunci am abordat distinctia de Lord care ma facea un integrat in clubul exclusivist al Lorzilor...acum fiind 3 si atati am si ramas...cu timpul cand am inceput sa-mi creez conturi pe net...am observat ca cineva din lumea aceasta mai avea acest nick...ne putand sa folosesc nick-ul meu....a trebuit sa fac o modificare si asa am adaugat o cifra...trebuia sa arate si bine si sa sune la fel de bine....m-am gandit, am analizat si am ajuns la concluzia ca Red in Cow&Cchicken era un drac(ca mine) era negativ(ca mine) si cifra alocata segmentului intunecat si dracesc in lumea asta este 666 (fiind de altfel si singura cifra para ce imi place...eu fiind foarte superstitios si tot ceea ce implica numere folosesc numere impare...) am adaugat cifra 666 la deja existentul nick Lord_Red.......astfel am ajuns sa fiu singurul (din cate stiu eu) ce foloseste acest nume...si asa am incheiat povestea.....semnat Lord_Red666.

Un comentariu:

blur spunea...

doamne iisuse hristoase fiul lui dumnezeu, care lumea a facut-o din nimic si care in nimic ne trimite pe toti... 666 .. era sa fac stop .. :))
te pupa blur ma nene. cand bem ?