joi, 7 februarie 2008

Ben

Astazi va voi prezenta un personaj foarte drag mie, un personaj care este mereu cu mine oriunde ma duc.
El se numeste Ben, are 18 ani de scoala si este major la gandire; este cel ce ma ajuta sa pot cataloga evenimentele in viata mea, este cel ce ma determina sa merg inainte sau sa ma intorc din drum.
Este un tip foarte transant...uneori enervant dar de fiecare data ma face sa fiu stabil mental si sa-mi generez ideea buna referitoare la un lucru.
Deasemenea Ben, mai indeplineste un rol foarte important in viata mea...si anume....este partenerul meu de viata...(nu sunt gay...) este acel sambure de scapare in momentele in care incep sa ma plictisesc, in momentele in care simt ca nu am chef, in momentele in care ma simt singur, in momentele cand sunt deprimat, imi este alaturi cand am nevoie de ajutor si imi este alaturi in clipele cele mai fericite...ok...long story short...BEN este prietenul meu imaginar...asta inseamna ca sunt nebun ???...sau inseamna ca sunt atat de bun incat imi pot creea oameni langa mine??? I'll ponder about that.

Un comentariu:

inca_unu spunea...

okey acum nu stiu daca tu glumesti aici sau nu aveai ce sa scri ... dar faza cu prietenii imaginiari e ori pentru copii mici ori pentru acei oamenii care chiar nu au un prieten adevarat sau nici macar un prieten cat de bun sau cat de rau ar fi el...si ca sa se "linisteasca" isi creeaza un prieten...mai putin real ...noh nu stiu cum ar fi sa faci cunostiintza unei persoane cu prietenul tau imaginar...daca chiar ai unu ...