joi, 14 februarie 2008

Romania de ieri, Romania de azi

Romania de ieri :---> "Cine sapa groapa altuia e impins in ea de securitate"


Romania de azi : ---> "Mi-a fost mila cand am vazut un om fara papuci...
pana am vazut un om fara picioare"


this is life

Un comentariu:

disphunktional spunea...

sau.... un alt citat asemanator cu o bautura cu lamaie... "cine sapa groapa altuia departe ajunge", in situatia asta se ajunge in romania, si are o patologie interesanta chestia asta... e un fel de mutatie genetico-ideologica provocata de... schimbarea abrupta a sistemelor de organizare statale prin care a trecut poporul care ar fi un subiect bun pentru multe documentare... cred ca eminescu se rasuceste in mormant acuma, ori ca e el prost (ca a scris faimoasa "ce-ti doresc eu tie, dulce romanie) ori ca suntem noi prosti (ca am transformat subiectul liricii lui intr-un conglomerat de... lucruri nasoale

good night, god bless