marți, 12 februarie 2008

teatrul de papusi

Se zice ca in spatele fiecarui barbat exista o femeie puternica...hmmm...sa analizam.

Am prieteni cunostinte care au femei in spate si o duc....asa cum o duc...ok hai sa intram in detaliu un pic la mine: am avut o femeie puternica in spate care a disparut, am o femeie puternica in spate dar nu prea o simt acolo; ma impiedic nu am voie sa cad, intru in probleme nu am voie sa nu le depasesc...dar se intampla caci ea nu-si face simtita prezenta...ok...enough with the small talk...toti suntem legati de toti, toti suntem manipulati de unu, toti suntem folositi de altul si toti folosim macar pe cineva...suntem toti niste marionete, cu totii suntem utilizati si uzati, cu totii expiram.toti suntem refuzati si inlocuiti cu altii, la fel facem si noi cu altii de altfel si asa toti suntem la fel si tutusi diferiti.
unii sunt controlati mai bine sau mai cu maiestrie si nu se observa firele din spatele acestora...caci la capatul lor sunt maiestrii, altii in schimb sunt de parca ar fi neterminati si se vad firele ce nu sunt din silicon transparent....ci din funie de rafie si asta nu pentru ca sunt greu de controlat...ci pentru ca sunt tarani si/sau cei ce-i controleaza sunt tarani (si se preteaza rafia la tarani chiar si la oras).
Cu toti ne facem reprezentatia pe scena cu mai mult sau mai putin succes...si atunci daca toata lumea asta o scena imensa, toti suntem marionete si actori atunci cine este publicul si daca toti suntem controlati de altcineva...atunci cine este cel ce controleaza tot? eu? tu? el? sau ea? sau totusi cu totii suntem liberi si doar cei slabi sunt marionete si cei puternici sunt papusari???...tu care dintre ei esti??? si mai important....---> eu unde ma incadrez oare???

2 comentarii:

blur spunea...

suntem papusi si papusari, ..., bine ca se observa doar cand despicam firu-n patru

inca_unu spunea...

papusi si papusari ... daca ar fi sa ne mai gandim putin cred ca am mai gasi inca n sinonime pentru cele 2 cuvinte ... tu caracterizezti pe cei slabi cu papusi iar pe cei puternici cu papusari .... interesant mod de a vedea lucrurile ... okey ... si acu parerea mea ... eu zic teatrul asta de papusi se petrece intr-un cerc ... un exemplu ... eu la randul meu sunt papusa unui papusar ... papusarul la randul lui e papusa unui alt papusar mai puternic sau mai putin puternic....etc...iar ultimul papusar poate sa fie chiar papusa mea ... si asta ce inseamana??? ... ca daca ultimul papusar e papusa mea ma face pe mine sa fiu papusarul sef? ... nu ... ca daca ar fi inceput cercul asta de la altcineva atunci el ar fi fost papusarul sef...un titlu mai bun ar fi fost cred cercul de papusi. Singura diferena e ca o papusa poate sa aiba mai multi papusari...si aici se face toata diferenta .... cine are mai multe papusi si mai putini papusari atunci el e mai puternic ... nu stiu daca a prins careva idee dar asta e parerea mea ... bafta dom' director ...